הצהרת נגישות

הסדרי  נגישות
מבטח שמיר אחזקות בע”מ נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל האנשים שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.

נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע”י חברת מייקרוסופט.

מבטח שמיר מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

•אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.

•התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

•הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפנים; כרום, פיירפוקס ואקספלורר 9 ומעלה.

•האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

•מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.

•לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA  העדכנית ביותר.

הסדרי נגישות במבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בקומת הכניסה לבניין:

– קיימות חניות נכים בחניון בקומת הקרקע  וכן בקומה מינוס 1, כולל לרכב גבוה ללא מגבלת גובה.
– קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
– קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין.
– קיימים שלטי זיהוי והכוונה
– מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
– אמצעי עזר לשמיעה : קיימות “לולאות השראה” ללקויי שמיעה בעמדות קבלת קהל- במידה וקיים צורך בליווי אדם עם מוגבלות ניתן לפנות לרכז נגישות שפרטיו מופיעים בהמשך.
– במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

מידע נגיש
מבטח שמיר אחזקות בע”מ מעמידה לרשות אנשים עם מוגבלויות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.

– במידת הצורך בהקראה או במילוי טפסים, ניתן לפנות לנציגי השירות בפגישה פרונטלית או בטלפון

– במידה ויש צורך  בפורמט נגיש אחר, ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות אשר פרטיו מופיעים בהמשך.

שירות נגיש 
הדרכות עובדים– נותני השירות בחברה עוברים הדרכות כיצד לספק שירות נגיש. 

מוקד טלפוני נגיש 
המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

ניתן ליצור קשר עם החברה בטלפון 03-7684949בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-17:00.

אמצעים נוספים ליצירת קשר 

·שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-17:00.

·דואר אלקטרוני – limor@msgroup.co.il

·פקס – 036492099

·פניה באמצעות “צור קשר” באתר החברה https://msgroup.co.il/.

·פניה באמצעות הדואר לכתובת: רח’ הברזל 27, מגדלי אור A קומה 11, רמת החייל, תל אביב.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות במבטח שמיר אחזקות בע”מ

שאלות, תלונות והצעות ניתן לפנות ל: גב’ עירית אלדובי, רכז/ת הנגישות של החברה.

טלפון : 03-7684949

דוא”ל irit@msgroup.co.il